.jpg)
10. Στις ερωτικές συναντήσεις της πέμπτης περιόδου 2024-2025 δεν καλούνται ασυνόδευτοι άνδρες (baladeur, η συμμετοχή των οποίων επιτρέπεται μόνον αν συνοδεύονται από κυρία και αποτελούν ζευγάρι, ενώ αποκλείονται οι επαγγελματίες συνοδοί ανδρών και γυναικών.
Τρεις επαγγελματίες περιγράφουν με δικά τους λόγια τις σεξουαλικές πράξεις των Ελλήνων.
Οι πιάτσες των πεζοδρομίων, ένα 'στούντιο' όπου το σεξ πωλείται κι αγοράζεται, ένα μαγαζί που εμπορεύεται δονητές, ομοιώματα και αντικείμενα που μπορούν να κάνουν την ερωτική επαφή μία διασκέδαση.
Το σεξ στις μέρες μας παραμένει μια ιδιωτική υπόθεση (ίσως η πιο ιδιωτική απ' όλες), αλλά δεν ντρέπεται να αποκαλύπτει τις δημόσιες εκφάνσεις του.
Από το δρόμο, τα 'κοινά' δωμάτια και τις τουαλέτες των κλαμπ μέχρι την κρεβατοκάμαρα και την οθόνη μιας συσκευής, όλοι, παντού ερχόμαστε αντιμέτωποι με “Το ιδίωμα που έχουμε κληρονομήσει από την φύση”.
Μέσα από τη σεξουαλική πράξη γεννιόμαστε, ζούμε, κάνουμε οικογένειες, χωρίζουμε, αγαπάμε και εξουσιάζουμε.
Ο τρόπος που τα κάνουμε όλα αυτά διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο και η κάθε εποχή έχει τη διάρκεια, τον αυνανισμό, τη βία αλλά και τον ρομαντισμό της.
Κάθε άνθρωπος επιλέγει την ερωτική κορύφωση που του ταιριάζει.
Μαζί με κάποιον ή κάποιους άλλους, μόνος του, πληρώνοντας, μπαίνοντας στα social media ή ψάχνοντας.
Ενίοτε και σε κάποιο σοκάκι, σε ένα πρόχειρο δωμάτιο ή στην τουαλέτα ενός κλαμπ.
Το σεξ στην Ελλάδα του 2017 δεν είναι ούτε πρώτη είδηση ούτε εξώφυλλο. Αυτό, βέβαια, ούτε κατά διάνοια δεν σημαίνει ότι δεν είναι προτεραιότητα των Ελλήνων. Αντίθετα, από πολλές απόψεις είμαστε ένα έθνος σε διαρκή αναζήτηση οργασμού.
Η διάρκεια είναι το νέο μέγεθος
“Σήμερα οι άντρες που πληρώνουν για sex δίνουν μάχη για να αντέξουν 30 με 45 λεπτά.
Κάποτε, η φάση είχε μέσο όρο διάρκειας τα 10-15 λεπτά”.
Αυτό λέει η κυρία Όλγα - ιερόδουλη στο επάγγελμα - η οποία εργάζεται κι αντιμετωπίζει την ερωτική επιθυμία των αρσενικών εδώ και 40 χρόνια.
“Η νέα γενιά κάνει σεξ λες και είναι ρομπότ.
Οι άντρες προσπαθούν – επί τύτου - να έχουν μεγάλη διάρκεια γιατί νομίζουν ότι έτσι παίρνουν πίσω τα λεφτά τους.
Παιδεύοντας την κοπέλα...
Έχουν μία επιθετική συμπεριφορά προς τις ιερόδουλες”, λέει και συνεχίζει “Έρχονται, πίνουν βιάγκρα και υπάρχουν περιπτώσεις που στο τέλος σου ζητάνε τα λεφτά τους πίσω επειδή δε μπορούν να εκτονωθούν.
Σε κοροϊδεύουν, λένε ότι δεν τελείωσαν, σε σπρώχνουν.
Όχι όλοι, υπάρχουν και κάποιοι πολύ καλοί”.
Μερικοί από αυτούς (τους καλούς) είναι άντρες μεγαλύτερης ηλικίας, σαραντάρηδες και βάλε.
“Αυτοί είναι πιο φιλότιμοι, πιο κύριοι, πιο ευαίσθητοι.
Προσπαθούν να μη σε πονέσουν, να μη σε κακοποιήσουν, είναι προσεκτικοί ακόμα και με το χάδι τους.
Οι νεαροί πελάτες θα σε τσιμπήσουν, θα σε χτυπήσουν, θα κάνουν κάτι για να σε πονέσουν οπωσδήποτε
Πιστεύω ότι αυτή τη συμπεριφορά έχουν και στα κορίτσια, στις γυναίκες τους” καταλήγει η κυρία Όλγα.
Το θέμα της διάρκειας, της αντοχής ενός άντρα προκειμένου να ικανοποιήσει και να φέρει σε οργασμό τη γυναίκα που έχει από κάτω ή πάνω του, είναι ένα από τα αιώνια αναπάντητα ερωτηματικά της ανθρωπότητας.
Εννοείται ότι απασχολεί και την επιστήμη:
“Η διάρκεια έχει να κάνει με την ηδονή που παίρνουν και οι δύο εραστές” , εξηγεί ο Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, χειρουργός – ουρολόγος-ανδρολόγος.
“Αν πάρουν την ηδονή σε σύντομο χρόνο, έχουν οργασμό και είναι ικανοποιημένοι όλα είναι μια χαρά.
Αν αργήσουν και πάλι μια χαρά είναι.
Οι αριθμοί, οι διάρκειες, οι ρυθμοί και οι συχνότητες δημιουργούν λάθη και γεννούν φαντάσματα.
Ο μέσος άνθρωπος αποδίδει σε σχέση με τους ρυθμούς που έχει η ζωή του. Λόγω ηλικίας και χρόνου μπορεί να κάνει σεξ 2-3 φορές την εβδομάδα.
Οι 18άρηδες –από την άλλη πλευρά- μπορούν το κάνουν 11 φορές την ημέρα, και άλλες τόσες να αυνανιστούν. Παίζουν σημαντικό ρόλο οι ορμές, οι ορμόνες καθώς και η ηλικία”.
Ο θυμός της χρόνιας κρίσης
“Πριν από την οικονομική κρίση και τα capital controls οι άντρες ήταν πιο νορμάλ, χαρούμενοι, με διάθεση και με καλές σεξουαλικές επιδόσεις. Τα προβλήματα τους έχουν κάνει να καταπέσουν πάρα πολύ και ψάχνουν να βρουν την αιτία που τους εμποδίζει να απολαύσουν το σεξ.
Δεν έχουν όρεξη και δεν είναι όπως παλιά. Βγάζουν θυμό και τον ξεσπάνε όσο και όπως μπορούν.
Πολλές φορές έχουμε έρθει σε δύσκολη θέση από τη συμπεριφορά ενός άντρα”, λέει η κυρία Όλγα για να περιγράψει στη συνέχεια τον τρόπο που ένα αρσενικό επιδίδεται στο πληρωμένο σεξ.
Αυτή η ερωτική επαφή ενδεχομένως είναι και η πιο ειλικρινής, αφού ένας άντρας έχει τη ευκαιρία να εκφράσει τις καλές και τις κακές πτυχές του εαυτού του:
“Οι άντρες μεγαλύτερης ηλικίας - πάνω από 40 - είναι κάπως ρομαντικοί. Αντιθέτως, οι νέοι είναι τελείως επιθετικοί, άγαρμποι και το σεξ που κάνουν είναι σαν αυτό της τσόντας, αυτό το κρύο πράγμα: μπάπα - μπούπα για να δείξουν ότι αυτοί είναι και πηδάνε ωραία.
Δεν έχουν αυτό που είχαν οι παλαιότεροι άντρες. Είναι επιθετικοί και πολύ επηρεασμένοι από αυτά που βλέπουν στις ταινίες πορνό” περιγράφει η κυρία Όλγα και συνεχίζει “Παλιά οι πελάτες ζητούσαν λίγα πράγματα, ήταν πιο φυσιολογικοί.
Τώρα οι άνθρωποι έχουν γίνει ανώμαλοι, τα θέλουν όλα, τα ζητάνε όλα.
Οι περισσότεροι άντρες βάζουν δονητές, θέλουν να τους βάζουμε δονητές. Μπορεί να σας κάνει εντύπωση, αλλά αυτό ζητάει το 80% των νέων”.
Το προφίλ του εραστή στο πέρασμα των χρόνων
“Οι σύγχρονοι άντρες έχουν τα ίδια προβλήματα με αυτά που είχαν και οι παλαιότεροι”, αποφαίνεται ο κύριος Κωνσταντινίδης και εξηγεί “Η αιώνια ανησυχία του αρσενικού είναι να καταφέρει να αποδώσει και να αποδείξει τον ανδρισμό του.
Στο μυαλό του γίνεται πάντα μία σύγκριση.
Με έναν φανταστικό αντεραστή, με κάτι που μπορεί να τον εμποδίσει από το να απολαύσει την ερωτική πράξη.
Η βασική αδυναμία, αυτό που μπορεί να αποδειχθεί ολέθριο για έναν άντρα, είναι το να χάσει τη στύση του και να μη μπορεί να αποδώσει”.
Σύμφωνα με τον δρ. Κωνσταντινίδη, “Tο σεξ επηρεάζει την κοινωνία και η κοινωνία το σεξ, είναι αμφίδρομο.
Είμαστε κοινωνικά ζώα με αποτέλεσμα να επηρεαζόμαστε από όλες τις συνθήκες και τις πολιτισμικές ιδεολογίες.
Αλλιώς κάναμε σεξ κάποτε και αλλιώς τώρα.
Όταν είσαι μακριά από τον πολιτισμό τα πράγματα είναι πιο απλά και πρωτόγονα.
Σήμερα όλα έχουν γίνει πιο περίπλοκα. Ο άντρας φοβάται πιο πολύ από τον κλασικό άντρα του παρελθόντος ενώ την ίδια στιγμή έχει και πολλούς ανταγωνιστές.
Κάποιοι είναι πραγματικοί - τα φυσικά πρόσωπα - αλλά υπάρχουν και οι φανταστικοί.
Αυτοί που βλέπει στην τηλεόραση, στα γυμναστήρια, στον κινηματογράφο. Είναι τα τέλεια σώματα,οι τέλειοι άντρες των διαφημίσεων. Το αποτέλεσμα; Έχει να παλέψει με θηρία, ανταγωνίζεται ανεμόμυλους”.
Ο ρόλος του αρσενικού σήμερα
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις του δρ. Κωνσταντινίδη έχει να κάνει με τη σύγχρονη εκδοχή της αρρενωπότητας.
“Τον άντρα δεν τον παίρνει σήμερα να το παίξει επιθετικός, να έχει το στιλ του ματσό, του μάγκα.
Τέτοια συμπεριφορά θα θεωρηθεί βαρβαρότητα από τη σύντροφο και τον κύκλο του, με αποτέλεσμα να απορριφθεί.
Στην εποχή μας πρέπει είναι πιο μαλθακός και θηλυπρεπής για να είναι αποδεκτός, αυτό το πρόσταγμα δίνει η πολιτισμένη κοινωνία, να είναι περισσότερο 'σύντροφος'.
Η εποχή της ισότητας, η εποχή unisex, βάζει τα δύο φύλα στην ίδια θέση.
Μπορεί να είναι τεχνητή, μέσα στο τωρινό κοινωνικό πλαίσιο, αλλά δεν παύει να είναι μια πραγματική ιστορία.
Ο άντρας δεν είναι ο πατριάρχης, ο ζεν πρεμιέ, ο κουβαλητής δεν είναι πλέον ο πρωταγωνιστής.
H γυναίκα στις μέρες μας έχει τον πρώτο ρόλο σε πολλά επίπεδα. Κατέχει θέσεις εξουσίας και αυτό αποτελεί ένα μήνυμα για τον άντρα. Το σεξ έχει άμεση σχέση με την εξουσία.
Δεν είναι μόνο ανατομική, σεξουαλική ή ερωτική σχέση. Είναι ο τρόπος που εξουσιάζεις ή σε εξουσιάζουν. Είναι η δύναμη, η γοητεία που ασκείς στον άλλον”.
Σύμφωνα με τον δρ. Κωνσταντινίδη, η οικονομική, πολιτική, κοινωνική, πολιτισμική εξουσία μιας γυναίκα μπορεί να τρομάξει τους άντρες ακόμα και σήμερα. Αυτή η 'εξουσία' σε συνδυασμό με την ευφυΐα και τη μόρφωσή της, μπορούν να γκρεμίσουν την απαρχαιωμένη εικόνα του 'σκληρού καουμπόι'.
Η ποιότητα του σεξ
Είναι εύκολο να προσδιορίσουμε τι σημαίνει 'καλό' σεξ; Υπάρχει απάντηση σ' αυτό το ερώτημα;
Ο κύριος Κωνσταντινίδης υποστηρίζει ότι “Το σεξ ήταν πάντα το ζητούμενο. Συγκριτικά με το '50 ή τις δεκαετίες του '40 και του '30 δεν μπορούμε να έχουμε μία σαφή απάντηση για τον αν είναι καλύτερο τώρα ή χειρότερο. Η υπερπροσφορά βοηθάει στην ερωτική επαφή;
Ούτε για αυτό υπάρχει απάντηση.
Η ιστορία γράφεται τώρα. Για να βγάλουμε συμπεράσματα χρειάζεται μία απόσταση.
Είναι μία καινούρια περίοδος στην οποία οι εραστές μαθαίνουν πράγματα και έχουν τη διάθεση να τα εφαρμόσουν.
Άλλοτε το καταφέρνουν, άλλοτε όχι.
Όταν εκτίθεσαι πολύ, γεννιέται ο φόβος.
Αυτός ο φόβος και η αλλαγή των σεξουαλικών προτύπων δημιουργεί μια αίσθηση σεξουαλικής ρευστότητας. Αυτή τη στιγμή εκεί είμαστε ως κοινωνία: σε μια φάση εκπαίδευσης και αφομοίωσης. Μαθαίνουμε να ζούμε και να κάνουμε σεξ με βάση τα νέα δεδομένα”.
Οι εξομολογήσεις των πελατών έχουν κάνει την κυρία Όλγα να σχηματίσει τη δική της γνώμη για το ρόλο που παίζει η γυναίκα μέσα σε μία σχέση. Ο τρόπος που δίνεται, η αντιμετώπισή της απέναντι στο αρσενικό - τον σύντροφό της - μετατρέπει τη γυναίκα σε κυρίαρχο του ερωτικού παιχνιδιού;
“Εγώ πέτυχα την εποχή που οι γυναίκες δεν ήταν τόσο εύκολες και δεν έκαναν σεξ, τότε οι άντρες ήταν ευάλωτοι και χαδιάρηδες, τώρα με την ελευθερία ακόμα και το πιάσιμο είναι άγαρμπο. Η ευκολία της γυναίκας έχει κάνει τον άντρα επιθετικό.
Η σημερινή γυναίκα - σεξουαλικά - ξέρει πολύ καλά την αξία της, ξέρει ακριβώς τι όπλα διαθέτει και τα εκμεταλλεύεται κατά το δοκούν
Στις μέρες μας το θηλυκό διαλέγει το αρσενικό, όχι ο άντρας τη γυναίκα. Αν θέλει να τον παντρευτεί θα τον παντρευτεί, αν όχι δεν θα βάλει στεφάνι”.
Η σεξουαλική γιορτή των παντρεμένων
Από τη στιγμή που το στεφάνι φοριέται στο κεφάλι, σε συνδυασμό με τις βέρες και τους αιώνιους όρκους για αγάπη μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος, τι κάνει το ζευγάρι;
Η ψυχή των παντρεμένων ηρεμεί ή διεκδικεί το δικαίωμα στην ηδονή εσαεί και με το κέρατο;
Η κυρία Όλγα έχει να πει:
“Οι παντρεμένοι έρχονται πιο πολύ τώρα, παλαιότερα ήταν πιο αραιές οι επισκέψεις τους.
Η αλήθεια είναι ότι στην εποχή μας μια γυναίκα παντρεύεται για να αποκατασταθεί οικονομικά και κοινωνικά. Όταν παντρευτούν και κάνουν ένα παιδί, η σύζυγος αποφεύγει το σύζυγο. Τουλάχιστον έτσι μας λένε αυτοί, ότι οι γυναίκες τους προφασίζονται διάφορα προκειμένου να τους αποφύγουν”.
Με την ατάκα “έχω ή περιμένω πονοκέφαλο” ένας άντρας είναι εύκολο να αναζητήσει - όταν δε μπορεί η ασθενής να βρει τη γιατριά - μία άλλη ορθάνοιχτη αγκαλιά;
Και πέραν των 'εικονικών' ιατρικών διαταραχών η φύση εμποδίζει ποτέ το κάτω ενός άντρα να καθορίζει το πάνω, το μέσα και το έξω; Ο άνθρωπος τελικά είναι μονογαμικός ή πολυγαμικός; Μπορεί ένα στεφάνι και λίγο ρύζι να τον αφοπλίσει και να τον βάλει στον πάγκο;
Οι αριθμοί της απιστίας
“Ο κόσμος ήταν πάντα πολυγαμικός.
Και οι άντρες και οι γυναίκες”, δηλώνει ξεκάθαρα ο κύριος Κωνσταντινίδης.
“Σήμερα είναι πολύ πιο εύκολη η πολυγαμία από τη μονογαμία. Την ίδια στιγμή και τα δύο φύλα έλκονται από την ιδέα της απιστίας. Σε όλο τον κόσμο τα στατιστικά λένε ότι 6 με 7 γυναίκες απιστούν, ενώ ο αριθμός στους άντρες αυξάνεται στους 8 ή και στους 10 στους 10.
Η απιστία συμβαίνει, είναι η φυσική τάση του ανθρώπου για αλλαγή, για ηδονή
Ο άνθρωπος δεν γεννήθηκε πιστός.
Καμία φυσική τάξη, κανένας φυσικός νόμος δεν είπε ότι ο άνθρωπος πρέπει να είναι πιστός, εκτός από τις εκκλησίες που είναι κατασκευές ιδεολογικές.
Εκεί δεν έχουμε να κάνουμε με φυσικούς νόμους.
Η φύση έδωσε το σεξ στον άνθρωπο σαν ικανότητα αναπαραγωγής και ηδονής. Δεν του λέει με ποιον να το κάνει.
Το ένστικτο αυτό δεν καθοδηγείται από τάξεις και κανόνες, είναι δώρο της φύσης.
Αν η φύση είναι ανήθικη, ανήθικος είναι και ο άνθρωπος. Όλα τα άλλα, οι εντολές που λένε ότι πρέπει να είσαι πιστός, είναι ιδεολογικές και πολιτισμικές κατασκευές του ανθρώπου - όχι φυσικές εντολές”.
Ο δρ. Κωνσταντινίδης δεν έχει αμφιβολίες για το ποια είναι η Φύση μας: “Η φυσική εντολή θέλει τον άνθρωπο να είναι αμαρτωλός και ηδονιστής.
Αν θέλει να πιστεύει και να είναι ενάρετος και αυτό μία μορφή ηδονής είναι.
Το να είσαι πιστός και να βασανίζεσαι με το Ευαγγέλιο, το να θέλεις να πας στον Παράδεισο, να πιστεύεις σε κάτι, σε έναν ανώτερο και μεταφυσικό κόσμο και αυτό μπορεί να δίνει απόλαυση στον άνθρωπο. Όλοι ζούμε με τα φαντάσματά μας και η πίστη είναι ιδεολογικές εικόνες που κατασκευάζουμε στο μυαλό μας.
Πάντως ό,τι προσφέρει ηδονή και ικανοποίηση είμαι μια χαρά”.
Στο πλαίσιο του “ό,τι προσφέρει ηδονή” ο άνθρωπος μπορεί να αποδειχθεί αχόρταγος και να κάνει πράγματα που δεν έχουν μέτρο;
Τι είναι το σεξ και τι το ζουμί του;
Ο εραστής μπορεί να φτάσει στα άκρα για μία στιγμιαία εκσπερμάτιση;
Σε αυτά τα ερωτήματα η απάντηση του δρ Κωνσταντινίδη είναι σαφής:
“Για να βρεις την ακρότητα πρέπει να βρεις το μέτρο, αλλά ποιο είναι το μέτρο;
Ποιος είναι κανονικός, τι είναι κανονικότητα στην ερωτική επαφή; Αν δεις ένα ζευγάρι να κάνει κάνει σεξ με άγριο τρόπο θα το χαρακτήριζες ακραίο;
Η συνουσία είναι μία σωματική ανθρωποφαγία, είναι μία πάλη. Οι φωνές οι κραυγές τα δαγκώματα, η βία που υπάρχει στο σεξ, όλα αυτά δεν είναι κανονικά;
Οι άνθρωποι δεν απέχουν απο τα ζώα.
Ενώνουν τις ορμές τους και καταλήγουν σε οργασμό. Ένα πρωτόγονο και φυσικό ένστικτο.
Αν ο πολιτισμός βάζει κανόνες και καθωσπρεπισμούς, ακόμα και έτσι, όλα καταλήγουν στο κρεβάτι και εκεί θα γίνει το σεξ όπως γινόταν πάντα. Εκτός αν είμαστε υποκριτές και φοβόμαστε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους”.
Και με τον αυνανισμό τι γίνεται; Πώς αξιολογεί η επιστήμη την ατομική εκτόνωση;
“Ο αυνανισμός δεν έχει ηλικία. Ο άνθρωπος αυνανίζεται για να περνάει καλά, αν το φάντασμα- η φαντασίωση- που παράγει προκειμένου να του φέρει ηδονή, του την προσφέρει, τότε καλά κάνει. Ό,τι κι αν γίνει, ο άνθρωπος αναζητάει και θα αναζητάει τον αυνανισμό”.
Σ' αυτήν την αναζήτηση, ο άνθρωπος έχει στη φαρέτρα του ένα κλασικό όπλο, αυτό της πορνογραφίας.
Το μέσο που μπορεί να ερεθίσει, να εξάψει την φαντασία, να μουσκέψει σεντόνια, τοίχους και σώματα είναι το παραδοσιακό πορνό. Το χάρτινο ή το ηλεκτρονικό.
Ο δρ. Κωνσταντινίδης εξηγεί σχετικά:
“Μεγάλος δάσκαλος η πορνογραφία.
Παλιά την έβρισκες δύσκολα, σήμερα είναι παντού. Ζούμε, μαθαίνουμε και αντιγράφουμε την πορνογραφία.
Υπάρχουν δύο αντικρουόμενες απόψεις, αν η πορνογραφία βοηθάει τη σεξουαλικότητα αν η εικόνα φουντώνει την επιθυμία ή αν κάνει ένα είδος αυνανισμού και καταστρέφει τον ερωτισμό και τη διάθεση των ανθρώπων για επαφή. Δεν υπάρχει μία αποδεδειγμένη άποψη ότι είναι καλό ή κακό.
Η δική μου άποψη λέει ότι η πορνογραφία καταστρέφει. Αν εκτεθείς πολύ και αντιγράψεις πολύ θα σπάσεις τα μούτρα σου
Η ερωτική επιθυμία είναι ένα μυστικό για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Η αντιγραφή, τα πρότυπα, η μανιέρα καταστρέφουν το μυστήριο άρα και την ερωτική διάθεση”.
Κάποιοι άνθρωποι, λοιπόν, επιλέγουν τη μοναχικότητα του αυνανισμού, κάποιοι άλλοι είναι πιο ΄κοινωνικοί'.
Η συνεχής εναλλαγή ερωτικών συντρόφων, η αναζήτηση της ηδονής σε ένα πλήθος κορμιών που πέφτουν είναι το κύριο χαρακτηριστικό της σεξομανίας. Η εμμονή του σεξ μπορεί να μετατρέψει έναν άνθρωπο σε μηχανή που δε σταματάει να φουλάρει και να αδειάζει όπου βρει.
Η εξομολόγηση ενός σεξομανή
Ο Ιάσονας είναι 34 ετών κι έχει εμμονή με το σεξ. Εθισμένος στη σάρκα, τα υγρά, την ένταση και το παραλήρημα των πολλαπλών οργασμών, ο νεαρός άντρας εξομολογείται το πώς είναι να μη μπορείς να βγάλεις από το μυαλό σου αυτό που θα σε φέρει σε σεξουαλική υπερδιέγερση 24 ώρες το 24ώρο. Αυτό το κάτι που αποτελεί αντικείμενο του πόθου και δεν είναι άλλο από την αναζήτηση της επαφής με στόχο 'να μην τελειώσει ποτέ'.
“Γεννήθηκα με στύση.
Από τριών εώς πέντε ετών κυνηγούσα τα φορέματα και τα στήθη των γυναικών που έρχονταν στο σπίτι, συγγενείς και φίλες της μητέρας μου. Είχα μία αγωνία και μία αναζήτηση.
Από όλες τις γυναίκες κοιτούσα να κλέψω κάτι πονηρό, λίγη σάρκα, ένα κομμάτι εσώρουχο.
Από 16 ετών είχα ενεργή ερωτική ζωή.
Έχει τύχει να κάνω έρωτα 20 φορές σε μία ημέρα. Μετά έμεινα στο κρεβάτι για δύο 24ωρα
Δεν έχω προκατάληψη απέναντι στις μόνιμες σχέσεις. Θα μπορέσει, όμως, αυτή η μία να αντεπεξέλθει στη διάθεση και την αντοχή μου; Είναι ωραία η συντροφικότητα και η κατανόηση, πολλοί φίλοι μου λένε να παντρευτώ αφού είμαι χορτάτος, αλλά αυτό δεν χορταίνεται. Όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ το θέλω, αλλά αρχίζω και σκέφτομαι σαν 35άρης. Θέλω οικογένεια, αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να γίνω οικογενειάρχης.
Ό,τι κι αν γίνει, πάντως, τη γυναίκα μου θα την έχω σαν γκόμενα, όχι σαν σύζυγο.
Μέχρι τότε εκμεταλλεύομαι το γεγονός ότι αρέσω και περνάω καλά. Είμαι ωραίος, γυμνασμένος, με τατουάζ, μπορώ και τις ρίχνω.
Τον τελευταίο καιρό μου αρέσουν οι παρτούζες.
Είναι στιγμές που το ένας με μία δεν με γεμίζει. Έχει τύχει πολλές φορές - το κάνω επίτηδες - να πηγαίνω στα μπουζούκια αργά, όταν πια έχουν χαλαρώσει οι συστολές και να παίρνω γυναίκα, όχι μία αλλά και δύο και τρεις, τις μεθυσμένες”.
Ο Ιάσονας έχει πολλές ιστορίες να αφηγηθεί.
“Κατά καιρούς έχει τύχει να ανανεωθώ κυνηγώντας γριές, γύρω στα 70 - ήθελα να νιώσω την αίσθηση.
Μία μέρα πήγα έξω από ένα γηροκομείο κι έπαιρνα μάτι για να δω μήπως βγει κάποια που να γούσταρα να κάνω κάτι μαζί της, βγήκε και στο τέλος το κάναμε.
Ένα βράδυ δοκίμασα και με τραβεστί.
Το έκανα για να λύσω την απορία, αλλά τρελάθηκα με το στοματικό που μου έκανε. Έχω δημιουργήσει έναν ωραίο κύκλο.
Μου αρέσει το παιχνίδι, η αναμονή, η αναζήτηση. Δοκίμασα κάτι και με άντρα.
Βεβαίως όσο περνάει ο καιρός δεν είμαι το ίδιο αποδοτικός μετά τις 2-3 φορές αλλά μπορώ ακόμα καλά.
Στα 27 αναγκάστηκα να κάνω αποχή για ένα μήνα. Ήταν η εποχή που ένιωθα ότι θα τρελαθώ, τόσο πολύ έψαχνα το σεξ. Στο τέλος τρελάθηκα με το να αυνανίζομαι όλη την ημέρα
Μου αρέσει να μυρίζω τον έρωτα αλλά υπάρχουν και στιγμές που νιώθεις να χάνεις τον εαυτό σου μέσα στο παιχνίδι. Μένοντας λίγο απ έξω σκέφτεσαι τι θέλεις, τι ζητάς.
Καταλήγω ότι θέλω να κάνω έρωτα. Οι εποχές που μου τη βαράει περισσότερο είναι η άνοιξη και ο χειμώνας. Το μέλλον; Σε λίγα χρόνια που δεν θα μπορώ όσο μπορώ τώρα, θα παίρνω χάπια για να το κάνω. Το όνειρό μου είναι να πεθάνω πάνω σε ένα κρεβάτι, πάνω σε μία γκόμενα”.
Είτε μόνος είτε με παρέα, κάθε άνθρωπος θέλει να προσθέσει περισσότερο αλατοπίπερο στην ερωτική του ζωή.
Κάποιοι καταφεύγουν στα παιχνίδια και στα βοηθήματα. Το πέρασμα από ένα sex shop για πολλούς είναι μια περιπέτεια 'μια κι έξω', αλλά για κάποιους άλλους μια διαρκής αφορμή για εξερεύνηση.
Το σεξ μέσα σε ένα Sex Shop
Στον Πειραιά υπάρχει ένα μαγαζί που ξεκίνησε να γεμίζει με κόσμο στις αρχές του 1990.
Μια οικογενειακή επιχείρηση που προμήθευε και προμηθεύει τους ανθρώπους με sex toys κάθε είδους και για κάθε επιθυμία. Η λαχτάρα για την ερωτική επαφή κάνει άντρες και γυναίκες να ανεβαίνουν τα σκαλοπάτια του και να αναζητούν παιχνίδια και διάθεση για να βάζουν από τη μέση και κάτω…φωτιά.
Ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού, Σιμαβών Νισσανιάν, μιλάει για όλα όσα έχει δει και αυτά που έχει καταλάβει από την καθημερινή του επαφή με άντρες και γυναίκες που καταφθάνουν στον πρώτο όροφο του καταστήματος.
“Οι άντρες στις μέρες μας δεν είναι κυνηγοί. Αυτός είναι ένας ρόλος που προϋποθέτει και μια οικονομική ανεξαρτησία που δεν την έχουμε, με αποτέλεσμα -πολλές φορές- η γυναίκα να παίζει το ρόλο του αρσενικού. Το ερωτικό στοιχείο, άλλωστε, είναι πολύ ανεπτυγμένο στις γυναίκες. Δεν είναι το θέμα ότι έχουν αλλάξει αυτές, οι άντρες έχουμε αλλάξει και μάλιστα πολύ.
Παλιά ο άντρας ήταν πιο επιθετικός, πιο ορεξάτος με πιο πολλά λεφτά – τώρα μπορεί να θέλει αλλά, να έχει πάνω του ένα 20ευρο”.
Τι ζητάει ο πελάτης
“Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άντρες – οι άνω των 40 - αγοράζουν ή νοικιάζουν DVD.
Οι μικρότεροι το ψάχνουν περισσότερο με τα sex toys. Μπαίνουν εδώ μέσα από 18 ετών και μετά. Είναι η ηλικία που ξέρεις πάνω - κάτω το θέλεις και τι χρειάζεσαι. Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα δαχτυλίδια με δόνηση, τα δαχτυλίδια πέους, τα γυναικεία ομοιώματα, κυρίως από ναύτες που κάνουν μεγάλα ταξίδια, αλλά και οι μεγεθυντές”.
Ο γεννημένος εραστής
“Για εμένα ο σωστός άντρας παίρνει πράγματα και για τη σύζυγο αλλά και για την ερωμένη”, λέει ο κος Νισσανιάν.
“Βλέποντάς τους να επιλέγουν, έχω διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι παίρνουν για την πρώτη κάτι πιο low, πιο σεμνό. Για την 'παράνομη' ο άντρας παίρνει εσώρουχα με τρύπες και τα πιο extreme παιχνίδια. Όταν τους ρωτάω για ποιο λόγο το κάνουν μου λένε ότι για άλλα πράγματα είναι η γυναίκα τους και για άλλα η γκόμενα.
Κάποιοι δεν έχουν ζητήσει από τη σύζυγό τους στοματικό έρωτα ή να το κάνουν από πίσω.
Σε πολλές περιπτώσεις, η μακροχρόνια συμβίωση έχει μετατρέψει τους εραστές σε φίλους.
Για εμένα το σεξ θέλει ανανέωση αφού είναι παιχνίδι του μυαλού. Αλλά όταν στο ζευγάρι έρχεται ένα μωρό, οι πάνες και ο θηλασμός, η γυναίκα αυτομάτως γίνεται μητέρα.
Έτσι τη βλέπει ένας άντρας ακόμα και αν έκανε-στο παρελθόν- αίσχη μαζί της”.
Φυσικά, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, “Κάποιοι δεν διστάζουν να ανανεώνουν τη σχέση τους με παρτούζες και homemade τσόντες”, εξηγεί ο κος Νισσανιάν.
“Μου έχουν ζητήσει να τους βιντεοσκοπήσω ενώ κάνουν έρωτα, με την υπόσχεση, αν το έκανα, να άφηνα την κάμερα και να έμπαινα και εγώ στο παιχνίδι”.
Είναι ο δονητής ο καλύτερος φίλος μιας γυναίκας;
“Οι γυναίκες έχουν ακόμα θέμα με το να μπουν σε ένα sex shop. Διστάζουν στην αρχή, αλλά μετά φέρνουν και τις φίλες τους. Την πρώτη φορά, πάντως, που θα μας επισκεφθεί μια κοπέλα, μάλλον θα διστάσει να πάρει την πρωτοβουλία και να αγοράσει για το αγόρι της δονητές, μαστίγια και σφήνες.
Παρότι οι γυναίκες σήμερα είναι πιο ενημερωμένες, απελευθερωμένες και πιο τολμηρές, οι περισσότερες έχουν ενδοιασμούς σχετικά με τα sex toys”.
O βασικός ενδοιασμός έχει να κάνει με την αντίδραση του συντρόφου της. Με το τι θα σκεφτεί ή τι θα πει εκείνος.
Σύμφωνα, πάντως, με τον κο Νισσανιάν,
“Η γυναίκα έχει δύο ερωτικές ζωές, την φανερή και την κρυφή, τη δική της. Ακόμα και όταν αγοράζουν κάτι από το μαγαζί, αυτό το 'κάτι' διαφέρει αν έχουν έρθει μόνες ή με τις φίλες τους.
Όταν είναι μόνες τους αγοράζουν εσώρουχα, κάλτσες και φόρεματα – στολές για γίνουν ποθητές εκείνη τη στιγμή που θα παρουσιαστούν μπροστά στον επιβήτορα.
Όταν έρχονται με παρέα με τις φίλες τους, καταλήγουν να αγοράζουν δονητές, μικρούς και μεγάλους. Όταν πάλι συνοδεύονται από τον άντρα τους, μοιάζουν λίγο διστακτικές και αναποφάσιστες”.
Τα προβλήματα του άντρα
Η δυσκολία ενός άντρα να έχει στύση και να μπορέσει να κάνει σεξ με αρχή, μέση και τέλος είναι ένα σύνηθες φαινόμενο στην εποχή μας. Συνηθισμένος είναι και ο τρόπος αντίδρασης αφού- για κάποιο λόγο- το αρσενικό δεν κατεβάζει εύκολα το παντελόνι μπροστά σε έναν γιατρό προκειμένου να εξεταστεί και να δώσει τη λύση στο πρόβλημά του.
“Ένα μικρό μόνο ποσοστό των ανδρών πηγαίνει στον ειδικό όταν αντιμετωπίζει ένα σεξουαλικό πρόβλημα”, εξηγεί ο κύριος Κωνσταντινίδης. “Ο 'ασθενής' κρύβεται και δεν θέλει να αναγνωρίσει το πρόβλημά του.
Από την ώρα που εμφανίζεται κάτι μέχρι την ώρα τς αναγνώρισης και της αποδοχής του μπορεί να περάσει κι ένα εξάμηνο. Είναι κατανοητό, πάντως. Πολλοί δεν πάνε ούτε στον οδοντίατρο εύκολα, φανταστείτε πόσο δύσκολο είναι γι' αυτούς να μιλήσουν σε κάποιον ανοιχτά για τη στύση τους. Το αποτέλεσμα;
Ο άντρας περικυκλώνεται από ένα έντονο άγχος αποτυχίας που γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και αυτό είναι ένας φαύλος κύκλος”.
Το σεξ on line… Μείνε λίγο στη γραμμή
Ένα ακόμη θέμα που έχει αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια, είναι η τάση των ανθρώπων να κάνουν σεξ μέσω των social media. Για τον τρόπο που επηρεάζουν την ερωτική μας ζωή και συμπεριφορά ο κύριος Κωνσταντινίδης εξηγεί:
“Τα social media επηρεάζουν το σεξ.
Είμαστε μία κοινωνία που είναι συνδεδεμένη με το διαδίκτυο.
Είμαστε συνδεδεμένοι και παγιδευμένοι.
Η αναζήτηση συντρόφου μέσω διαδικτύου κάνει πιο εύκολες τις ερωτικές και σεξουαλικές σχέσεις.
Μπορείς να βρεις 7-8 συντρόφους την ημέρα. Όταν μπεις σ' αυτό το παιχνίδι δεν μπορείς να ζήσεις εκτός διαδικτύου. Η τεχνητή ευφυΐα που παράγει το Internet έχει μπει στον εγκέφαλό μας, έχει καταγραφεί σαν φαντασίωση.
Παλιά πηγαίναμε στην εκκλησία επειδή πιστεύαμε, σήμερα πιστεύουμε στο Ίντερνετ.
Εκεί μέσα ψάχνουμε, κάνουμε σεξ, γνωριζόμαστε, παντρευόμαστε, χωρίζουμε”.
Μακριά από την αθωότητα του παρελθόντος
Σύμφωνα με τα λεγόμενα της κυρίας Όλγας, πριν από κάποια χρόνια οι νέοι και επίδοξοι εραστές επισκέπτονταν έναν οίκο ανοχής σε ηλικία 16- 18 ετών συνοδεία των γονιών τους.
Σήμερα η ηλικία παραμένει η ίδια αλλά το αγόρι περνάει το κατώφλι μόνο του ή με φίλους. Ελάχιστοι έχουν συντροφιά τον πατέρα τους. “Ο πιο μικρός μου πελάτης ήταν 15 ετών και ο μεγαλύτερος 80”, θυμάται η γυναίκα που εδώ και 40 χρόνια βλέπει τους άντρες να περνούν.
Ο λόγος της επίσκεψης κάποτε ήταν η απόκτηση της πρώτης εμπειρίας, να μάθουν και να μπορούν να αποδώσουν όταν θα έπεφταν στο κρεβάτι με το κορίτσι τους.
Σύμφωνα με την κα Όλγα, “Στη σημερινή εποχή αυτοί που πηγαίνουν το έχουν κάνει ήδη στις τουαλέτες ενός κλαμπ, έχουν πάρει κοπέλα από το δρόμο - όπου η αύξηση των εκδιδόμενων γυναικών εμφανίζει μεγάλη αύξηση - ενώ οι τσόντες στο Ίντερνετ παραμένουν ένα καλό σχολείο που τους έχει μάθει τα πάντα”.
Σεξ εναντίον έρωτα
“Το σεξ είναι η μάνα, ο πατέρας, η φυσική μας διάσταση. Το πιο φυσικό μας ιδίωμα, η γενετική κληρνομιά μας.
Αυτό είναι η σεξουαλική πράξη”, τονίζει ο κύριος Κωνσταντινίδης και συνεχίζει:
“Μέσα από την σεξουαλική πράξη γεννηθήκαμε, ζούμε, κάνουμε οικογένειες, χωρίζουμε, αγαπάμε, εξουσιάζουμε.. δεν υπάρχει ανωμαλία σε αυτό.
Το σεξ είναι πιο υγιές από τον έρωτα. Ο έρωτας ψεύδεται, είναι ένας ρομαντισμός, μια κατασκευή του εγκεφάλου. Ο έρωτας είναι ο διανοούμενος που κατασκευάζει την εικόνα για το σεξ ενώ το σεξ είναι η πραγματικότητα, η φύση του ανθρώπου, η ικανότητα και η αλήθεια του . Είναι ανιδιοτελές σε σύγκριση με το ρομαντικό έρωτα που έχει ιδιοτέλεια. Πρέπει να πω, να πείσω ότι είμαι ερωτευμένος για να καταλήξω-και πάλι- στο κρεβάτι”.
Πηγή: Oneman.gr 6/9/2017 με την υπογραφή του Γιώργου Βλαχογιάννη <https://www.oneman.gr/life/seks-sthn-ellada-toy-2017-ena-reportaz-se-piatses-kai-ntivania/>
https://metro.co.uk/2024/03/08/53-left-husband-bdsm-college-boyfriend-20401528/
Welcome to How I Do It, the series in which we give you a seven-day sneak peek into the sex life of a stranger.
This week we hear from Olivia*, a 53-year-old mum-of-two, who left her unhappy 31-year marriage to her husband after reconnecting with her college boyfriend, Rich*.
Having not had sex for years at a time when she was with her husband, Olivia now has sex every day with Rich – sometimes even twice a day – and they’re both into BDSM.
Olivia says: ‘Rich messaged me after I liked his Facebook post, which led to us chatting about our student days and catching up on our lives – long-term relationships, kids, and work.
‘At some point things turned flirty and we ended up discussing sex. We discovered we both felt a pull to BDSM, we arranged to spend a few days in a remote AirBnB with the express purpose of exploring our kinks.’
Olivia had already known she ‘wanted out’ of her marriage but Rich ‘brought things into focus’, so she asked for a divorce in May 2023.
She and Rich then set boundaries for their rendezvous, and ultimately their sex ‘exceeded every expectation’.
‘We’d always had an explosive physical connection,’ Olivia explains. ‘Having history meant we were more trusting and comfortable with each other than if we’d been strangers. We both felt it was meant to be.’
What was meant to be a ‘one-off hook up’ turned into a relationship and Olivia and Rich moved in together six months ago.
She adds: ‘I was initially worried we were both looking for the ‘us’ we used to be, but that’s not the case. It’s very different this time round; we’re both wiser and more mature, more caring and considerate, while also knowing who we are, what we want, and being confident in expressing it.
‘The attraction is still as strong as ever and I’m constantly amazed that I’m having the best sex of my life at this age, rather than when I was young and gorgeous!’
Monday
Neither of us has an early start so there’s no alarm to disturb us. Rich is up first and wakes me with toast and coffee, which we enjoy while scrolling through our social feeds, cuddling and chatting about the day’s news.
We’re both morning people when it comes to sex and appreciate it when we can take our time. Neither of us instigates it, there’s just a mutual understanding. Rich is the dominant one; nobody who knows me would say I’m the sort to be told what to do, but I’m very happy to submit in the bedroom.
Usually we’re quite vocal but he says today will be non-verbal. He’ll do what he wants with no input from me. It’s vital to have trust and clear boundaries when it comes to kink, and we’ve agreed a safe signal (as well as a safe word) for when speaking isn’t possible.
The lack of talking is a turn on, but Rich keeps bringing me to the brink and then stops. Edging makes my orgasms incredibly intense and ninety minutes or so later, I’ve had three so he’s ready to let himself go.
We shower, eat and settle down to work. He’s meeting an old friend for a drink tonight, so I enjoy a takeaway and a glass of wine in front of the television. I’m asleep when he comes home, but I’m aware of him getting into bed and snuggling in behind me.
Tuesday
We’re both busy today so the alarm goes off early. I feel Rich’s erection nudging me and ask permission to go down on him – he’s my dom, after all. No surprises as to the answer, though!
It’s funny how different things can be with someone else. I didn’t enjoy giving blow jobs when I was married, but with Rich I do; I love how he looks, feels and smells, and how appreciative he is. He winds his hands into my hair so he has control and makes his enjoyment clear.
The ‘commute’ to the home office afterwards is short and we’re quickly focused on our own tasks. We break off to share a hug and a kiss each time one of us goes to make coffee or use the bathroom. This level of general affection is new to me, and it continues to thrill me.
Later, I’m making chilli for tea when Rich walks into the kitchen.
He kisses me and we both feel the heat rise instantly; he turns me round, pulls down my jeans and underwear, and bends me over the worktop. There’s no foreplay; neither of us needs it!
Wednesday
Rich is up and out early for a meeting, but he kisses me goodbye and brings me breakfast before he leaves. I have to work too, so I don’t linger in bed and I’m at my computer within half an hour.
I have a productive day so when he messages to say he’ll be home by 3pm, I decide to surprise him. I put on a recently purchased French maid’s outfit, with a black push-up bra and old-fashioned suspender belt and stockings underneath.
When Rich arrives, I’m standing on a chair pretending to sweep cobwebs out of the corners. I ask him if I’ve done a good job, and he decides I haven’t and must be punished.
I’ve discovered I enjoy being both spanked and whipped, and we’re experimenting to see what works best. At the moment my favourite is a black suede flogger – the pleasure of gentle, tickling strokes is a glorious contrast to the sting of the lashes.
Afterwards, we spend time cuddling and discussing what happened. Intense situations where you’re vulnerable, physically and emotionally, mean it’s important to rebalance.
Thursday
A package arrives in the morning. We take it in turns to order a new toy every couple of weeks, and the other one is allowed to open it at the weekend, when we generally have more time to play. I wonder what it is…
We’re both working today but in the evening, lying on the bed, Rich says he wants to watch me make myself come. I found touching myself in front of him incredibly embarrassing at first, but there’s a lot of advice out there to help you get used to it. He’s also completely uninhibited about his own body, which helps.
He talks me through a scenario – this time, it’s imagining the neighbours can see what I’m doing through a chink in the curtains. There’s something of the exhibitionist in me and this is something that always turns me on, though I doubt I’d be up for it in real life. There’s a world of difference between a fantasy and reality.
We masturbate until we both climax and then afterwards, we open a bottle of wine and cuddle up while we watch a film on Netflix.
Friday
We have a ‘free use’ agreement, which means either of us can initiate sex without specifically asking for consent. CNC (consensual non-consent) is something we’ve discussed, but a full-on roleplay isn’t something we’re ready for yet.
For the moment, free use works fine. When the alarm goes off, Rich kicks off the duvet and slides down the bed so he can use his tongue on me.
He must have planned this morning because I suddenly feel him slide a dildo inside me. After I come – which doesn’t take long – he moves back up the bed to penetrate me from behind. It’s our favourite position, giving him easy access to the front of my body at the same time. He bites my shoulders almost to the point where I use our safe word.
I have a Zoom call with a client so I rush to make myself look respectable before I dial in, leaving Rich to tidy up.
After work, we head to the supermarket; Rich is cooking tonight and grabs fresh pasta with butternut squash and sage. Yum. He also chooses strawberries and chocolate sauce, telling me they’re “for later”. Double yum. It’s a good way to start the weekend.
Saturday
Any plans for a lazy day disappear when Rich’s 19-year-old son calls first thing. He’s supposed to be travelling from university to his mum’s, but his car battery is flat. He’s got no jump leads and doesn’t know what to do.
It’s irritating, but as a parent you put your kids first. Rich is up and out of bed, saying he’ll drive over and jump-start his son’s car, then follow him for part of the journey. It means he’ll be gone for a good chunk of the day, so I get up and decide I might as well tackle some housework.
I browse through Fetlife while I eat lunch – it’s a social network for the kink community. As both Rich and I are still finding our way, we’ve found it a valuable source of information.
He doesn’t get home until mid-afternoon and we’re meeting friends for drinks early evening. I wear a long skirt with stockings and no knickers – it turns Rich on, knowing I’m walking around in public with no underwear.
We’re seated at a corner table so while our friends are at the bar, he turns to shield me from the room and slides his hand up my skirt. By the time we get home, we’re both horny. He pushes me so I’m bending over the stairs and spanks me for being so brazen before masturbating over me, then uses his fingers to make me come.
Sunday
The weather is awful – torrential rain and howling winds – and we decide to spend all day in bed. I open the package that arrived a few days earlier, which turns out to be an anal hook.
When we first got together, I refused to do anal – my few previous experiences were horrific. But with Rich I felt comfortable enough to try it again, and I love it now – it’s very different with a partner who knows what they’re doing.
The hook is a bit intimidating, so we agree to try it later on and start off with some rope play. We’ve got an under-mattress harness on the bed and Rich blindfolds me before using various sex toys.
Several orgasms later, he puts a collar on me and we try the hook. It’s not an unqualified success, but we’re able to laugh and talk about it when things go wrong – which is what we do now.
